Hej..

Hejsan ! Blev inget bloggade innan jag gick, jag typ halvsomnade i sängen, så fick stressa lite.
Kom hem för ungefär 1 timme sen ?? Har bara inte orkar sätta mig vid datan, och matcherna orkar inte snacka om dom, de gick PISS ! Så ah..
När jag kom hem, va jag hemma helt själv, min syster va ute med hunden, mamma va o köpte pizza, och pappa jobbar. Kändes faktiskt jätte skönt !

Idag har jag vart skit onyttig. Till frukost åt jag ganska nyttigt, men mellan dom 2 matcherna jag spelade, drog jag, denise,hanna o yodit t donken. Men fick stressa lite. Sen när jag kommer hem, äter jag pizza ..
Tur att jag tränar och så då ;)
Nu, eller snart, ska jag duscha. Imon är de en ny vecka, orkar inte ! Men de är bara 2 veckor kvar t påsklov, sen går jag bara en vecka i skolan, sen drar jag t grekland ! WIHO !
men jag bloggar mera sen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0