Hej !

Nu är jag äntligen hemma ! Kalaset var roligt ! Och jätte mysigt. Men efter de så Träffade jag Tyra och Katte. Vi gick runt i gamle och snackade ! Sen va Katte tvungen att gå.
Men jag o Tyra gick fof runt o snacka. Sen träffade vi Sara. Vi satt på skolgården. Sen träffade vi på bågra roliga ;)
Bara dom som fattar !
Men efter en stund stack vi hem t Sara och vi snackade om allt ! Och Sara visade mej några Judo-grep ! As roligt ! Skit roligt att rulla runt så där i sängen ! Miss tolka de inte ;)

Men nu kommer bilder ! Från kalaset och från Sara !


Lea !


Max !


Sally !


Hanna, Lea, Max, Patricia och Carina !


Patrica !


Och en till bild på Lea !
Sen va jag ju med Tyra o Sara !


Tyra ! :D


Sara ! :D


Och mobbade jag då ! Min arm ser helt cp ut på bilden ! Men hallå!? ingen är perfekt ;)
Men nu ska jag tvätta bort sminket och sen tror jag att jag ska lägga mej ! Iaf försöka.
Ska ju spela match imon också. Efter de ska jag nog vara med Katte o Tyra. Får se !
Det här blir iaf sista inlägget för idag. Bloggar imorgon !

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Janina

SV; Ska också spela handbollsmatcher idag! (:

2011-03-20 @ 08:18:48
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Sara ♥

Ja det var roligt på skolgården när dom ....... aa<3

2011-03-20 @ 09:18:19
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/
Postat av: Elina

hej pernilla du är ett galet justin bieber fan....

2011-03-20 @ 09:25:58
URL: http://kaxainte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0