CHACHA BLOGGEN ;)


är hemma, vart de en stund. men orkar inte sätta mej vid datan.
ska kanske va emma senare, jag vet inte :D annars får jag väl  vara hemma eller nåt.

men skolan va som vanligt typ, :)
men nu ska jag visa en tjej som Shelby som sjunger som en kille. Men hon är riktig bra ! när hon sjunger har hon sån där hes röst typ, och de är jäätteee sexigt ! tycker jag då ;)


Vistt, man kan tro att hon är en kille, men de är hon inte ! men eller hur hon sjunger bra ? ;)

men kolla på videon här nere, så kan ni höra henne prata och hennes egna låt Tell me, cutie ! riktigt bra är den !

första gången jag hörde denna blev jag ganska förvånad, sen kollade jag på kommentarerna, så fanns de några som hade följ hene ganska länge, och dom säger att hon är en TJEJ ;D

bloggar mera sen ! :D

btw, jag och alexandra har frågestund på våran blogg ! så ställ massa frågor nu ! KLICKA HÄR !

Kommentarer
Postat av: Thïlde

oj, är det en tjej? :o bra sjöng hon iaf. bättre än originalet ;)

2011-07-25 @ 00:10:02
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0