Hej :D

har bestämmt för att blogga på båda bloggarna, så ska försöka blogga så mycke jag kan på båda !
men här har ni iaf min fd. Felicias och alexandras blogg. KLICKA HÄR !

Men nu har jag kommit hem från träningen, va ganska kul, gjorde inget speciellt. Så snart ska jag äta och duscha. Kanske kommer upp något tips eller nåt lite senare, om jag har nåt tipsa om, hhaha ! och den här gången ska jag faktiskt försöka blogga hela tiden ! och typ inte blogga på en vecka sen börja blogga igen !
har typ sakt så några gånger ? ;)
men den här gången menar jag de. har redan nästan 50 läsare eller, ah 40. Så hoppas de stannar så och blir högre. Då är de roligare att blogga. + så kan ni kommentera ! då blir de också roligare att blogga !
men nu ska jag äta och duscha ! bloggar mera senare ! puss <3

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

ganska töntig kommentear.. men svarar ändå ;=D

haah aahah

2011-05-25 @ 19:58:07
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0