Hej,

blev inte så mke bloggning igår. Efter matchen duschade jag och stack t allum med Lea. Kom hem vid halv 7 tror jag?
men jag orkade verkligen inte blogga ! Men sen blev de ju ett litet inlägg om en tävling ! Tycker ni också ska va med o tävla !  :D
Sen har jag ju inte kunat blogga idag, för brukar ju oftast inte ha med mej data mera t skolan, om verkligen inte måste. Men idag så slutade jag halv 4. Men egentligen slutar jag 4 på måndagar. Men efter,  då gick jag Emelie och Tyra Till Svenhemers (stav)
De är iaf ett café eller vad man nu ska kalla de, vid skolan. Så då vi gick vi dit och köpte maka. Sen möte vi Denise. Så vid kvart över 4 eller nåt åkte vi t träningen. Skulle springa ute, men de va inte precis lokande i detta vädret. Men jag joggade/gick med Denise. Då snackade vi också om allt möjligt.

Men förlåt för att de inte har vart så mke blogging ! Men ändå. De kommer va samma sak på onsdag o lördag. Ville bara säga ;)
Nu ska jag duscha, så bloggar mera senare !

Kommentarer
Postat av: Nadia Daebes

Tävling

va gärna med och vinn en header eller annat du vill ha ! :)

Gissa vem som är på bilden ... :D ---> mitt inlägg :D

skulle va kul om du va med o tävla

kram Nadia

2011-03-21 @ 20:54:44
URL: http://nadiadaebes.blogg.se/
Postat av: Ida

Asså, bor du i allum? ;o <3

2011-03-21 @ 21:35:26
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Roligt att du är med och tävlar! :)

2011-03-24 @ 14:13:52
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Hejsan!



Jag tänkte meddela att vinnaren i ben and jerry's tävlingen nu är dragen, så kika in och se om det blev du. Blev det inte du den här gånger så kommer det fler roliga tävlingar med fler chanser.



Kram / saveu.blogg.se

2011-03-27 @ 14:48:52
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fin blogg pernilla :D

2011-03-27 @ 14:54:34
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0