hej bloggen !

nu va de ganska länge sen ;)
men jag bloggar när jag känner/orkar/ har tid för de ! men ska på ett sätt försöka skärpa mej nu.

Idag.. har de bara vart en vanlig skoldag, typ. Inte hänt så mke. Efter skolan gick jag Katte hem t Tyra. Där gjorde vi inget speciellt. Bara lyssnade på musik och så. Men jag kanske uppdaterar imon, om jag orkar !
En sak som är bra imon, är att vinnaren om en One Piece kommer ut imon ! Får la hoppas !
+ snart är de inte länge kvar t att jag åker t grekland. LÄNGTAR STORT ! slippa sverige !
just nu regnar de i göteborg, inte kul alls !
nu ska jag iaf tvätta av mitt smink, hade faktist tänkt att lägga mej tidigt idag. Får se hur de blir med de ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0