haluu!

Tänkte börja blogga igen!
vart lite upp & ner med de, men ska SERIÖST försöka nu!
just nu sitter jag i mitt rum & ska egentligen plugga! men vem orkar ?
fast jag måste, har omprov om cellen på freda, sen 56 glosor och 40 glosor i engelskan..
skit mke! jag orkar inte! sen är de säkert nåt mer vi har, men som jag inte kommer ihåg..
men imon ska pappa lämna in min mobil, kommer fan dö! måste ha min Xperia så länge :(
jätte kul, seriöst :D nä skoja bara! nämen, oh hur ska jag klara mej :(
men skiit samma, nu måste jag fortsätta plugga sen så blir de säkert nåt snabbt inlägg lite senare!
Typ sista gången jag håller den på kanske en vecka! :(
och btw, igår hade jag uppvisning med danse typ vid 6 tiden på kvällen, men jag & tyra fick jobba så vi började jobba vid 9, och gissa vem som va där? ERIC SAADE :D
ouuf, berättar mer om de i nåt inlägg nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0