Godmorgon !

Godmorgon ! igår kom jag hem vid 8, men orkade inte blogga. Satte mej bara vid datan en stund sen så kollade jag på tv och åt choklad. Just nu är kl halv 9, men ska spela match 10.50, samling 10.00. Sen spelar jag en till match, typ 10 i 2 eller 1, kommer inte ihåg,men ska kolla de. Så idg kommer de inte bli så mke bloggning. Förlåt för de !

Nu ligger jag iaf i min, vaknade för 10 minuter sen, och de första jag ser/hör är att de regnar ute ! -.-'
och de är vi inte gillar ! eller hur ;)
Men snart ska äta frukost och börja fixa mej. Jag bloggar innan jag går !

Hittade ingen bild på laget, men jag vet att jag har en ! men ni får en bild på justin ist :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0