Hej bloggen !

Nu är jag hemma efter en idrottsdag. Eller ah, alla måndagar är en idrottsdag.. hehe !
Iaf, dagen börjar som en vanlig skoldag, halv 3 hade idrottsprofil, fotboll. Vi hade de utomhus i kviberg. Så jag, katte o tyra gic runt och letade ett ställe där vi kunde byta, och de gjorde vi !
Efter fotbollen, gick vi o köpte macka sen drog vi t handbollen. Hade bara 45 minuter på oss. Så fick stressa ute.
Så nu är jag hemma efter träningen. Sitter i köket och äter ! Så jag är ganska sliten just nu. Men snart, eller när jag ätit klart, ska jag duscha, sen bara lägga mig i sängen ! är skit trött ! Men jag bloggar mera senare, puss <3


En sliten Pernilla ;p

Kommentarer
Postat av: Emma

söötnos <3

2011-04-05 @ 14:23:44
URL: http://emmaaemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0