godmorgon !

helllloooo ! vaknade för kanske 10 minuter sen ? de blev ganska små inlägg igår, men de va bara för att uppdatera mej lite :D
Men nu ska jag berätta vad som hände igår, ahhaha ! efter att jag & denise va hemma så ringde vi tyra o dom frågade vart dom va, och dom sa att dom va på kyrko gården. så vi åkte såklart dit ! men senare på kvällen när de bara va jag & tyra så sa hon att dom va på våran gård hela tiden -.-'
lite onödigt & omoget tycker jag, men skit samma :D sen så gick denise hem, då gick carolina o yasmina hem t yasmina. jag o tyra vi åkte t scandinavum ? stav..
sen gick därifrån t skf. De va skit skönt att gå ! för de varm, eller ah, ganska ! så jag tyra gick bara snackade och så !
sen åkte jag hem o va ute med lea t halv 12 :D


Men idag vet inte jag inte va jag ska göra. Yasmina o carolina ska t ap, denise ska träffa frida, tyra åker bort. HAHAHA, nu låter de som om jag inte har några andra vänner, men de har jag :D men nästan alla är bort resta :(
ska kanske va med lea ? får se, men nu ska jag äta frukost och fixa mej snabbt ! bloggar senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0