Vinst mot Torslanda !

Nu har man kommit hem från matchen. Vann med 14-9 ! Bra spelat tjejer ! Om ni vill komma till Kortedalas sida klicka HÄR. Nu är man skit trött och hungrig. Men orkar inte göra nåt äta. Får väl va hungrig då ;)
Men på onsdag är studie dag ! (stav) Och då är premiären av Never say never ! LÄNGTAR !
Jag längtar t skit mke, har jag kommit på !

1. Never say never
2. Grekland
3. Sommarlov
4. Partillecup/disco
5. Gotiha disco


Inte jääte mke kanske, men mke ;) Nu ska jag duscha, sen får jag väl ta nåt att äta.
Vet fof inte vad jag ska göra idag. Tror de blir en slappadag ändå !
Blogga mera senare :D

Kommentarer
Postat av: Erika

hej, jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, lyssna och kommentera, idol eller inte? :) kram

2011-03-20 @ 18:54:17
URL: http://lifebyericch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0