Dagens kläder & facelook

Just ni väntar jjag bara tills min mamma kan komma, och vid 5 drar jag t Tyra. Kommer bli jätte mysigt. Så mot kvällen kommer de inte bli så mke bloggning. Men om jag får låna Tyras data, kanske jag uppdaterar lite snabbt. Men nu ska ni iaf få se hur jag ser ut idag.


Mjukis, ett linne och en kofta.


och så ser jag ut idag då.Fick bli en svartvit bild med min JB keps, men ajja.
Jag har våfflat mitt hår x))
HAHA, har vart hemma själv nästan hela dagen, så jag hade tråkigt så våfflade mitt hår ;D HAHA
men jag bloggar mera ikväll eller när jag är hos Tyra, får se. Men nu får ha de så bra sålänge !
puss <3

Kommentarer
Postat av: Celine

Svar: Taack så mycket! Följ mig gärna via bloglovin! :)

2011-04-02 @ 22:50:35
URL: http://celinealfredssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0