hejhej !

hej bloggen ! nu är hemma !
jag va i stan med Tyra, vi åt på donken, sen gick vi bara runt. Och vi köpte munkar också :D
Skit gott. Sen åkte vi t matchen, och Kortedaka vann mot sport. Kommer inte ihåg hur mke med, men dom vann ;)
Efter de åkte vi t gamle. Gick runt där, och så hade några 7 fest för såna som gick i 3 - 5. Så försökte komma in, men de gick inte så bra ;)
Och så såg man konstigt folk på skolgården också. Sen kom ***** och frågade om han fick ta på våra tuttar !?
Vet inte om han skojade, men han så jävla pedo aktig ut. Så de va ganska läskigt ! USCH !!!
Men nu är ja iaf hemma ! Här kommer bilder ! :D


Min munk ! :D


Tyras munk ! ;D

Och så får ni en liten video, när vi satt på vagnen t matchen ;D



Men nu ska mysa framför tv lite med min syster, ! vi äter nötter och dricker jag rödfanta, iaf jag ;D
Så kanske bloggar mera senare ikväll, får se ! Annars bloggar jag imon !


Klicka HÄR för att komma t Tyras blogg !

Kommentarer
Postat av: cazzi

det blev lika din turk <3 14-14

2011-04-02 @ 10:16:09
URL: http://cassanelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0