älska vädret !

nu är jag hemma igen, ÄLSKAR VÄDRET !
jag va med Tyra, Zhila, Yasmina & Carolina ! Vi hade jätte mysigt och tog massa kort med Carolinas systemkamera. Om hon lägger ut dom fb eller nåt kommer dom upp här i bloggen ! Men vi hade de iaf skit mysigt, gick o pratade i sol nedgången tog kort å sånt ! ah ni fattar :D
men vid halv 10 ? så drog alla, men jag va ute en liten stund med yasmina för vi bor så nära varan ;pp

men när jag kom hem sa mamma att vi kanske ska åker t Grekland igen på onsda, isf bokar hon biljetterna imon ! de är sån grej som man inte vet vart man hamnar ! ganska coolt ändå, bara att man kan hamna på världens sämsta hotel ! men ah, bokar hon så får vi väl hoppas på att de ett ganska bra hotel ! men de kommer bara vara hon & jag !
mor & dotter <3
HAHAH ! men nu ska jag tvätta bort allt smink o så, ska upp ganska tidigt imon, i think ?
ska träffa denise, tyra, zhila, carolina, pidi, eddie & några fler ! så bloggar imon innan jag dra, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0